Thursday, November 10, 2011

kilang pertama

Alpha Industry SDN BHD

2 hari je aku habis dari belajar terus aku dapat offer dari company nie sebagai production technician. So tanpa berpikir panjang aku terima la. Bukan aku sorang je yg dapat. Ada lagi member 2 orang. First time sampai kilang nie memamg teruja jgk la..yela tengok mesin-mesin yang besar gila-gila. So bila dah start keja kena la belajar suma. susah jugak la. tapi yang best keja sini pekerja-pekerja dia. dah la tak ramai boleh buat macam kilang sendiri. prinsip bos kat sini senang ja. janji keja settle. kerja lebih 12 jam pun tidak menjadi masalah kepada pekerja yang masih bujang hehe.  tapi aku dapat bertahan selama 6 bulan ja kat sini. jodoh tak pangjang kot hehehe..sapa-sapa nak try oleh la. aku tengok dalam job street pun banyak iklan jawatan kosong kat kilang nie.

No comments:

Post a Comment